Avantaje & Optiuni
portal primarii
Oferim solutii complete de digitalizare a primariilor ce eficientizeaza procesele interne. In plus, puteti alege solutii complementare pentru automatizarea fluxurilor si optimizarea costurilor.
Usor de
utilizat
Portalul are o interfata prietenoasa si un flux de lucru intuitiv ce favorizeaza navigarea facila a utilizatorului.
Format
Digital
Elimina timpul petrecut cautand in bibliorafturi si alege sa lucrezi eficient, accesand solicitarile direct in portal.
Acreditat
MCSI
Scapa de grija arhivei fizice. Stocheaza datele in siguranta in Centrul de Date acreditat de Ministerul Comunicatiilor.
Online
24 / 24
Portalul este disponibil 24 / 24 si automatizeaza preluarea solicitarilor de la cetateni oricand si de oriunde.
OFERTA VALABILA PE TOATA PERIOADA ANULUI 2020
Preluare documente online de pe orice dispozitiv mobil (laptop, tableta, telefon)
Biblioteca de template-uri pentru documentele specifice primariilor cu posibilitatea de download
Nomenclator cu lista documentelor necesare pentru fiecare tip de cerere
Organizarea pe clase si departamente a tipurilor de documente utilizate in relatia cu cetateanul (conform listei existente in portal)
Informare primarie si acces instant la documentele depuse de catre cetateni oricand timp de 30 de zile
Colectarea informatiilor de contact ale cetatenilor
Stocare in data center acreditat MCSI -100 GB inclusi
Transmitere e-mail de confirmare receptie cerere catre cetatean
Materiale de training suport
Validarea adreselor de email
Crearea de documente personalizate
Capacitate de stocare suplimentara
Formulare electronice inteligente
Status in baza numarului de cerere (Receptionat / In curs de procesare / Finalizat)
Notificarea automata a cetateanului la momentul deciziei
Posibilitate de upload a raspunsului la cerere
Integrare cu sisteme interne ale primariei
Private Cloud - infrastructura dedicata
Descopera aplicatii si servicii complementare pentru primarii
Sustinem primariile in procesul de digitalizare si oferim solutii complete ce contribuie la transformarea proceselor interne.
Registratura electronica
Registratura este o aplicatie flexibila si usor de utilizat ce permite inregistrarea tuturor documentelor vehiculate in cadrul unei companii, indiferent de mediul din care provin si de formatul acestora. Beneficiati de evidenta in timp real a documentelor din sistem.
Vreau DemoArhivare documente conform legii
Aplicatia de arhivare electronica a documentelor conform legilor din Romania permite pastrarea în format digital a documentelor generate exclusiv in format electronic sau transferate din format fizic in format electronic.
Vreau DemoBiblioteca virtuala
Biblioteca virtuala este solutia optima de organizare si vizualizare a documentelor arhivate electronic. Aplicatia are optiuni de cautare, iar informatiile se pot sorta, filtra, grupa si exporta in diferite formate.
Vreau DemoManagement de documente
Instrumentul permite gestionarea documentelor dintr-o institutie, indiferent de tipul si formatul acestora si automatizeaza trimiterea acestora catre destinatarul final spre a fi procesate.
Dispune de optiuni multiple de procesare: vizualizare si editare, adaugare documente, trimiterea de notificari prin SMS / email, vizualizare dosare expediate etc.
Vreau DemoAutomatizarea preluarii mesajelor vocale
Eficientizam comunicarea dintre cetatean si primarie prin preluarea automata a solicitarilor atat vocale cat si scrise. Cererilor li se atribuie un numar de ordine din registratura electronica si sunt alocate pe flux fara a fi conditionati de disponibilitatea unui operator sau de programul de lucru al institutiei.
Vreau DemoServicii de retro-digitizare
Convertim documentele in format digital si asiguram acces rapid si sigur la copia electronica a acestora. Va sustinem in procesul de management al documentelor prin implementarea unui sistem informatic ce transpune in format digital intregul fond arhivistic al companiei dumneavoastra.
Vreau DemoFactura electronica
Solutia de facturare electronica conform Directivei 2014/55/EU digitalizeaza si automatizeaza procesul de receptie a facturilor.
Aceasta functioneaza ca un portal de colectare, emitere si expediere a facturilor, ce urmeaza un proces standardizat de validare a datelor si aprobare a facturilor, centralizeaza toate liniile de cost intr-o baza de date unificata si faciliteaza arhivarea electronica a tuturor facturilor primite.
Vreau DemoServicii de transmitere a corespondentei fizice si
electronice
Procesam si distribuim corespondenta fizica si electronica la nivel national si international, indiferent de cantitate, in cel mai scurt timp. Integram toate fluxurile de productie: prelucram bazele de date, producem materialele necesare, le personalizam si le transmitem catre cetateni.
Vreau DemoVreau demo
Factura electronica
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Servicii de transmitere a corespondentei fizice si electronice
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Registratura electronica
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Arhivare documente conform legii
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Biblioteca virtuala
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Automatizarea mesajelor vocale
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Servicii retro-digitizare
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Vreau demo
Management de documente
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a afla mai multe detalii!
Suport tehnic
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport
Inrolare primarii
Completeaza formularul si inscrie primaria in portalul digital!
Recomanda digitalizarea
primariei din orasul tau.
Completeaza formularul si solicita primariei tale sa se inroleze.
Vreau portal gratuit
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a te inscrie in portal.
Vreau optiuni la cerere
Completeaza formularul si conecteaza-te cu echipa suport pentru a descoperi optiunile disponibile.